האיום הגדול ביותר: מפעלי הטילים המדוייקים של חיזבאללה

    מוטי סבן 2 Comment on האיום הגדול ביותר: מפעלי הטילים המדוייקים של חיזבאללה

    לאחר חשיפת ראש הממשלה מעל בימת האו"ם את מפעלי הטילים המדוייקים של חיזבאללה, צה"ל מפיץ לעולם את החומר המודיעיני | מפעלי טילים מדוייקים תת קרקעיים בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי, מתחת לאיצטדיון כדורגל ובסמוך לאוכלוסייה אזרחית גדולה | האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר נאומו המרשים של ראש הממשלה הערב (חמישי) באו"ם, במהלכו חשף ראש הממשלה חומר מודיעני מסווג , על מתקן לאחסנת אורניום בכמות גדולה, מדובר בחומר גרעיני שנצרך למטרת ניסויים במשקל של 300 טון, ראש הממשלה אף פנה מעל בימת האו"ם לראשי השלטון בטהרן ואמר: "יש לי מסר לידקטטורים של טהראן – ישראל יודעת מה אתם עושים ואיפה. לא ניתן למדינה שקוראת להרס שלנו להשיג נשק גרעיני. לא עכשיו, לא בעוד 10 שנים ולא אף פעם".

    כמו כן, חשף ראש הממשלה על בימת האו"ם את מפעלי חיזבאללה שתפקידם להסב טילים טיפשים למדוייקים, המפעלים מוסווים בתוך מקומות אזרחיים גדולים, ללא ידיעת האזרחים באזור, דבר המווה סיכון עצום לאוכלוסייה שם. ראש הממשלה עוד חשף כי הטילים המדוייקים שמיוצרים יכולים לפגוע בדיוק של עד 10 מטר מהמטרה – מדובר באיום הגדול ביותר למדינת ישראל במלחמה הבאה.

    צה"ל הערב נותן אינפורמציה רחבה לגבי התעצמות חיזבאללה והסוואת מאגרי הטילים באזורים אזרחיים רגישים, תוך סיכון עצום לאוכלוסייה האזרחית. בשנה האחרונה חיזבאללה מנסה לבנות תשתית להסבת טילי קרקע קרקע לטילים מדוייקים בשכונת אוזעאי, הסמוכה לשדה התעופה בביירות.

    בכירי ארגון חיזבאללה קיבלו החלטה מודעת להעביר את מרכז הכובד של פרוייקט דיוק הטילים, בו הם עוסקים מזה זמן, למרחב האזרחי בלב ליבה של העיר ביירות.

    א. אתר בתוך אצטדיון כדורגל של נבחרת חיזבאללה.

    ב. אתר בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי "חרירי" של לבנון.

    ג. אתר במעגנה, בלב שכונת מגורים ובסמוך למבניים אזרחיים המרוחק כ-500 מטרים בלבד ממסלול הנחיתה של שדה התעופה.

    כל זאת תוך סיכון מודע של אוכלוסייה לבנונית בלתי מעורבת.

    פרויקט הדיוק מתבצע תוך שימוש בידע, טכנולוגיה, מימון והכוונה איראניים. אחד הניסיונות להעברת מכונות המיועדות להסבת טילים למדויקים מסוריה ללבנון נתקף על ידי ישראל ב- 17/9/18.

    ישנם אתרים נוספים בביירות ומחוצה לה בהם פועלים גורמי חיזבאללה בניסיון דומה להקמת תשתיות שיהיו מיועדות בעתיד לאחסנה/ הסבה של טילים מדויקים.

    ישראל עוקבת אחר האתרים הללו במגוון יכולות ואמצעים, מחזיקה במידע רב על פרוייקט הדיוק, ופועלת מולו במענה מבצעי מגוון ובשיטות וכלים שונים.
    מאמצים נרחבים הביאו לכך שנכון לספטמבר 2018 אין בלבנון מפעל פעיל שמבצע הסבה תעשייתית לנשק מדויק.

     צפו בתמונות ובסרטון:

    WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.04

    WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.04_(1)

    WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.04_(2)

    WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.05

    WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.05_(1)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר

    2. 1

      ברור שהם לא יבדקו באתרי איראן כי הם מפחדים על עצמם ואנטישמים!!!